sâmbătă, 5 martie 2011

Stareţul bătăuş speră că va ieşi basma curată: Superiorii mi-au promis că mă iartă

http://www.realitatea.net/staretul-bataus-spera-ca-va-iesi-basma-curata-superiorii-mi-au-promis-ca-ma-iarta_740993.html

Teotiom Popa, stareţul Mănăstirii Basarabi, care a fost filmat în timp ce snopea în bătaie un bătrânel, are semnale că va fi iertat de superiori.

Suspendat din funcţie încă de pe data de 27 august, când publicaţia Cancan a prezentat imaginile şocante în care apărea lovind cu bestialitate un enoriaş, pe motiv că acesta nu ceruse aprobare sa intre în curtea mănăstirii, Teotim Popa se arată optimist.

Contactat telefonic, stareţul a marturisit: "Am făcut reconstituirea aici, cu superiorii de la Arhiepiscopia Tomisului şi domniile lor au ajuns la concluzia că nu eu l-am bătut pe bătrânel. Mi-au promis că mă iartă. Se va revoca suspendarea din funcţie şi, peste câteva zile, voi ţine din nou slujbe".

Nimeni de la Conducerea Arhiepiscopiei Tomisului nu a putut confirma varianta stareţului Teotim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu